Główna // Dieta Mamy,Mama // Uwielbiam sushi

Uwielbiam sushi

Mogłabym je jeść codziennie, trzy razy dziennie… ;)

Ciekawe, czy można przyrządzić w miarę jadalne sushi w domowych warunkach i nie będąc japonką? ;)

sushi1sushi1sushi1

sushi2

Przeczytaj na ten temat

___________________________________________________________________________________
Kategoria: Dieta Mamy,Mama Tagi:

1 komentarz do "Uwielbiam sushi"

  1. mistrz sushiNo Gravatar pisze:

    Sushi mozna zrobic zajebiste nawet jak sie jest Eskimosem albo Irakijczykiem z korzeniami z północnej Westfalii. moze je zrobic Murzynka w ciazy albo Hinduska ze spiralą antykoncepcyjna. Moze je nawet zrobic corka Wladimira Putina! Moze, ale nie musi zrobic Sushi smacznie. ja jestem pewny, ze TY mozesz zrobic super smacznie. Masz przeciez zgrabne raczki a na dodatek pijesz codziennie sake wiec masz juz japonska krew:-) Podobno poczatkujacym przygotowanie zajmuje caly dzien, no bo zakupy asortymentu to juz nie lada wyprawa. gotowanie specjalne ryzu, krojenie no i zwijanie. najszybciej idzie jedzenie:-)))))))))))))))) to tak z mojej teorii i wymadrzania sie, chociaz sam susi zrobilem juz pod okiem instruktora i bylo smaczneeeeeeeeeeeeeeeeee

Przekaż kilka słów od siebie

Copyright © 2007-2013 Mama Blog . All rights reserved.
Designed by Theme Junkie . Powered by WordPress.